Alverde očná linka Cameo Eyes - číslo 10

Pekné nedeľné dopoludnie vám všetkým prajem. Som tu po trošku dlhšom čase, však nie naposledy! Keďže ste mi pri minulom článku zanechali množstvo krásnych komentárov (za čo vám nesmierne ďakujem!), v ktorých ste sa ma poprosili, aby som napísala recenziu na moju novú linku od značky Alverde. Odvtedy prešla už nejaká tá chvíľa a ja som mala možnosť použiť ju. Čítajte ďalej a dozviete sa viac!


Značka Alverde patrí pod sieť spoločností dm drogérie, radí sa medzi značku, ktorá na výrobu používa hlavne prírodne produkty, preto je na linke napísané Naturkosmetik. Ako ste si mohli všimnúť, má veľmi peknú tyrkysovú farbu, ktorá oživí nejedno viečko. Na internete som čítala pár recenzií na podobné očné linky od Alverde - dievčatá sa sťažovali na tvrdý aplikátor. Áno, nie je to štetček, je to niečo ako špicatá tvrdšia hubka. Keďže mám skúsenosti s fixovými linkami, ktorý majú tiež celkom tvrdý aplikátor, mne osobne toto vyhovuje, ale nemusí každému.

Čo sa týka konzistencie, očná linka je celkom hustá, takže sa dobre nanáša a rýchlo schne. Jej výdrž je skôr menšia ako pri iných linkách, ale je to tým, že je na prírodnej báze - neobsahuje silikóny. Pri kontakte s vodou sa otláča a rýchlo zmýva. Po celom dni a môže stať, že na očiach už nič mať nebudete, však to sa mi stáva aj pri iných linkách, či ceruzkách na oči, takže s tým človek musí počítať. 


Ak by som túto linku mala zhodnotiť, obľúbila som si ju, pretože nedráždi moje oči, má krásnu farbu, pre mňa vyhovujúci aplikátor a hlavne je na prírodnej báze, čomu ja tak pomaly začínam findiť viac a viac. Verím, že sa vám tento článok páčil a ak budete mať možnosť kúpiť si túto linku, určite to stojí za vyskúšanie. Dajte mi potom vedieť vaše dojmy. Nateraz sa s vami lúčim a prajem krásnu nedeľu.

XOXO, Braylee

8 komentárov:

  1. S linkami od Alverde žádné zkušenosti nemám.. Ale vypadají hezky!

    Nela z Beauty Charm
    GIVEAWAY - O krásné šperky

    OdpovedaťOdstrániť
  2. vyzerá super, ale neviem či by som takýto odtieň využila :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Takéto farby nenosí každý a nepristanú každému oku, ale myslím, že na to treba len trošku odvahy (: Raz za čas ozvláštniť svoje oči (: A ďakujem za komentár (:

      Odstrániť
  3. Má krásny obal :) ešte som ju v dmku nevidela :)
    Moja giveaway

    OdpovedaťOdstrániť
  4. na túto značku som už počula samé chvály. Vždy keď som v DMku, obzerám si ju, hh. Ale ešte som si od Alverde nič nekúpila. Veľmi sa mi páči, že je to prírodná kozmetika a tento týždeň budem mať príležitosť ísť do DMka, tak si odtiaľ možno niečo odnesiem. A určite si odnesiem ten sprchový gél, o ktorom si písala v minulom poste! :) teda, dúfam, že ho ešte budú mať, haha
    P.S.: nemáš fotku, ako vyzerá tá linka na oku? :)
    P.P.S.: máš úžasný blog! ♥ a máš super fotku v profile:):)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Určite odporúčam kúpiť si aspoň niečo (: Začať napríklad nejakým krémom alebo sprchovacím gélom (: A určite si kúp ten sprchový gél od Baley, je naozaj super a krásne vonia a tá cena, kto by neodolal (:
      A čo sa týka fotky oka... Zatiaľ nemám, zatiaľ sa tu veľmi chcem ukazovať... Hanbím sa, veľmi a... Ale určite, ak sa raz osmelím, použijem ju v nejakom make up poste (: A ďakujem naozaj veľmi pekne za krásny komentár a za milé slová, veľmi si to vážim (:

      Odstrániť
  5. Linka vyzerá naozaj super, aj keď ju nepoznám. Avšak ALVERDE značku mám naozaj rada

    www.co-je-dobre-to-musim-mat.blogspot.sk aktuálne i s GIVEAWAY o bieliacu zubnú kúru a dve bieliace zubné pasty

    OdpovedaťOdstrániť