Moja malá kozmetická taštička

Rada by som vám privítala pri mojom druhom článku. Ten bude o mojej malej kozmetickej taštičke, ktorá obsahuje moju najobľúbenejšiu kozmetiku, ktorú používam každý deň. Tento článok sa takto stáva aj mojou každodennou make up rutinou. Ako môžte vidieť, značka Maybelline tvorí najväčšie zastúpenie v obsahu mojej taštičky, ktorú mi mimochodom ručne vyrobila a darovala moja veľmi dobrá kamarátka k narodeninám. Ako taštička, tak aj kozmetika sa nesie v žlto-vínových farbách, ktoré sú mojimi naobľúbenejšími a myslím, že sa ku mne a mojej osobnosti nesmierne hodia.


Weleda - Mandľový pleťový krém
Tento pleťový krém som dostala teta z Nemecka na vyskúšanie. Je vhodný pre citlivú pleť a je vyrobený čisto z prírodných materiálov. Je to len malá vzorka, ale plánujem si ho popýtať na Vianoce. Používam ho ráno, dokonca aj ako bázu pod make up.

Maylbelline New York - Fit Me! Make Up - 220
Make Up je tekutejšieho skupenstva, dávkuje sa pumpičkou. Veľmi dobre sa rozotiera, dobre vstrebáva, tonizuje a kryje. Je pomerne trvácny a ja som si ho veľmi obľúbila. Nie je tak tmavý, ako sa zdá. Jeho farbu zjemnňujem a fixujem púdrom.

She - Mineral Lose Powder - 002 beige
Minerálny púder od z Dm drogérie je lepší, ako vyzerá. Je veľmi jemný a ľahký. Dobre je matný, ale obsahuje drobné trplietavé čiastočky, ktoré krásne rozžiaria pleť. Veľmi príjemný a naozaj sa za tú cenu oplatí.

Essence - Silky Touch Blush - 60 Life's A Cherry
Naozaj silne farbiaca červeň, ktorej tón má naozaj sladkú čerešňovú farbu. Červeň som začala používať len nedávno, pretože kamarátka má naozaj dobrú teóriu - červeň je základ vizáže, človek potom vyzerá tak zdravo a sviežo. A má pravdu. Moje skúsenosti s líčkami neboli veľké, preto som siahla po lacnej variante a som s ňou naozaj spokojná.

Maybelline New York - Colorama Eye Shadow - 202 a 310
Tieto tiene sú pomerne nové. Siahla som po týchto farbách, pretože im mám veľmi rada a taktiež som videla prvý make up tutorial od Perry Edwards, ktorá použila podobné farby. Veľmi sa mi to páčilo a tak som zašla do drogérie a šla priamo k Maybelline stojanu a kúpila si jednu zlatú a jednu čerešňovú mini paletku. Majú krásne sýte farby a jemne sa trbliecu.

Maybelline New York - The Colossal Volum' Express - Glam Black
Maskara od Maybelline je presne to, čo som od nej očakávala. Videla som veľa pozitívnych recenzií. Neváhala som, a kúpila si jednu, tak ďalšiu a tak ďalšiu. Je to taký môj must have kúsok a mohla by som povedať, že najobľúbenejší kúsok kozmetiky. Je trvácna, veľmi dlho vydrží na očiach, dokáže riasy veľmi dobre zahustiť a jej čierna farba mihalnice naozaj krásne zafarbí.

Oriflame - Pure Color - Nude Pink
Tento rúž som dostala, keď som sa zastavila v stánku, ktorý bol cez leto na trhoch. Má veľmi peknú jemnú ružovú farbu. Taký nenápadný, opäť s trblietkami. Má príjemnú vôňu a priemernú výdrž. Je to taký basic kúsok, ktorý by mala mať každá slečna.

Maybelline New York - Red Magic - 520
Niečo ako lesk na pery, ktorý mi doniesla teta z Nemecka. Má sýtu vínovú farbu, naozaj veľmi sa leskne a obsahuje trblietavé čiastočky. Je hustý a dobre pigmentuje. Jeho výrazná farba krásne zvýrazní pery a dodá jemnej vizáži glam šmrnc.

Maybelline New York - Colorama - mini 100 Urban Lemon a 101
Tieto dva laky sú moje obľúbené. Žltý som mala v takom tom Vianočnom boxe spolu s vyššie spomenutou riasenkou. Má krásnu slničkovú farbu, ktorý je vhodná je denný look. Druhý lak má metalický efekt, obsahuje maličké trblietky a jeho krásna farba sa hodí k večerným outfitom. Oba potrebujú dve vrstvy, ale mne to nevadí, pretože na mojich nechtoch vydržia pomerne dlho.


To by bolo asi všetko z mojej malej kozmetickej taštičky. Verím, že sa vám tento článok páčil. Budem rada, ak mi zanecháte komentár, v ktorom mi môžte povedať niečo o vašich obľúbených kúskoch kozmetiky. Prajem vám pekný zvyšok dňa.

XOXO, Braylee.

5 komentárov:

  1. Nedivím se, že používáš Maybelline, protože má opravdu kvalitní produkty za rozumnou cenu. Makeup Fit me je výborný, bohužel na mě je i ten nejsvětlejší odstín příliš tmavý. Zato řasenky od Maybelline si nemohu vynachválit, jsem s nimi nejspokojenější :)
    http://chicadriana.blogspot.co.at/

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Som rada, že nie som sama, kto má v láske Maybelline značku tak, ako ja. Je pravda, že nie každému musí každý produkt vyhovovať a uznávam, že sú trošku tmavšie. Mojej kamarátke tiež nevyhovujú ich odtiene, je veľmi svetlá a tak si kupuje make upy od iných výrobcov (:
      A ďakujem za milý komentár (:

      Odstrániť
  2. Skvělý článek :) Moc se mi líbí tvůj blog, jsi opravsu sympatická :) Já mám Maybelline moc ráda a používám ho velice často :)

    www.maredifragole.blogspot.cz

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Super článek :) nedávno jsem si koupila stejný lak od Coloramy (101) a je skvělý :)

    Nikys beauty blog

    OdpovedaťOdstrániť
  4. S riasenkou Maybelline musím len súhlasiť, je fakt úžasná, ja som mala zatiaľ len jednu a to One by One a tá bola proste fantastická, niet na svete lepšej riasenky, tak krásny objem, to je niečo neskutočné. Ešte je porovnateľne skvelá riasenka od Yves Rocher tuším Sexy Pulp up alebo niečo podobné, avšak tá je drahšia.
    Janka Bianka

    OdpovedaťOdstrániť